Cumpărături ToSave & Manichiură cu Essence TheNudes 03



Că îmi place să fac shopping nu mai e un secret.Că îmi place să cumpăr diferite obiecte și mai ales de nail art nici ăsta nu mai e un secret.
Nu sunt la prima comandă , aceasta e deja a doua pe ToSave  și mi-am luat ca și prima dată accesorii,atât pentru mine cât și pentru unghii.Prețurile sunt mici, coletele ajung fie la vamală fie la poșta de cartier.
Primele care le-am încercat  au fost chocker-ele. Câteva le-ai văzut deja pe facebook sau instagram.
 și sigur vei mai vedea treptat.Le-am luat la rând și le-am purtat aproape zilnic,dar despre ele voi vorbi altădată.
Astăzi vreau să îți arăt matrița mea BC-05 . 
Modelul se copie foarte bine și de asemenea se și ștampilează ușor și bine, am încercat toate modelele pe o coală de hârtie,iar rezultatul a fost satisfăcător.

Pentru această manichiură am ștampilat 2 modele de pe matriță unul mai micuț și unul pe toată unghia,totul așa în stil parizian :) Le Tour Eiffel
Rezultatul mie una imi place, îmi place și nuanța ojei este una foarte naturală.
O mai are cineva? sau alte nuanțe din gama aceasta?ceva recomandări ?



Etichete: , , , ,